Dosing Filling for Liquids (SDFL)

Hanya Tersisa 1 lagi
Jumlah
Habis

 


Silent features of Dosing Filling for Liquids SDFL machine are accurate dosing, drip free filling, fast disassembly of the pump and valves for easy cleaning. The Dosing Filler fills and dispenses all liquids with two pumps and valves made from stainless steel. It can be adjustable by 10 to 150 ml. If filling quantities of 300 ML Maximum are required, both pumps work on one common filling needle. Filling Needles are made of stainless steel and can be supplied for any container to be filled.

The capacity of the Machine is between 1000 and 2000 fills per hour. Filling range of this attachment is 10 ML to 150 ML. And all material contact parts are made from stainless steel. This attachment can be attached to our both main Drive.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Fitur senyap dari mesin Pengisian Dosis untuk Cairan SDFL adalah takaran yang akurat, pengisian bebas tetesan, pembongkaran pompa dan katup dengan cepat untuk memudahkan pembersihan. Pengisi Dosis mengisi dan mengeluarkan semua cairan dengan dua pompa dan katup yang terbuat dari baja tahan karat. Dapat disesuaikan dengan 10 hingga 150 ml. Jika diperlukan jumlah pengisian maksimum 300 ML, kedua pompa bekerja pada satu jarum pengisian yang sama. Jarum Pengisian terbuat dari baja tahan karat dan dapat disediakan untuk wadah apa pun yang akan diisi.

Kapasitas Mesin adalah antara 1000 dan 2000 pengisian per jam. Kisaran pengisian attachment ini adalah 10 ML hingga 150 ML. Dan semua bagian kontak material terbuat dari baja tahan karat. Lampiran ini dapat dilampirkan ke kedua Drive utama kita.


TYPEDETAILS
Capacity of Fills10 ML to 150 ML
Net Weight26 Kgs.
Gross Weight40 Kgs.
Dimensions26" x 15" x 14" inch
Packing28" x 20" x 17" inch